сряда, октомври 25, 2017

Японски бележки 1


Япония е едно от най-спокойните места, на които съм ходил. Цари една тишина, една много характерна атмосфера, която не съм срещал никъде другаде. Звуковата среда е прекрасна. Досега в кафенетата, в които съм сядал се слуша джаз. А в супермаркета в Чиба, от който пазарувах, пускат класическа музика. Да ти е кеф да пазаруваш.

Местната храна определено е по мой вкус. Още от сандвича, който ми беше връчен на летището - ориз, завит с нори (водораслото, което се използва при правенето на суши) и слива. Днес пробвах и вариант със сьомга.

Много медитативно място...

Вече съм сигурен, че ще се върна отново.

Имам чувството, че в Япония открих едно място, което винаги ми е липсвало, без да знам къде се намира.

И да... Токио може да е метрополис, но също е много спокоен град. Със сигурност той си има своите по-шумни места. Но в това отношение не може да има никакво сравнение с Ню Йорк, да кажем...

Пълна магия!

Няма коментари: