събота, ноември 14, 2015

Петък 13-ти или Франция в кръв

Христос дойде, за да ни научи
как светът може да бъде
едно по-добро място
и когато си отиде,
започнахме да убиваме
в негово име.

Мохамед дойде, за да ни научи
как светът може да бъде
едно по-добро място
и когато си отиде,
започнахме да убиваме
в негово име.

Буда дойде, за да ни научи
как светът може да бъде
едно по-добро място
и когато си отиде,
започнахме да убиваме
в негово име.

Колко богове и пророци
дойдоха, за да ни научат,
че светът може да бъде
едно по-добро място
и когато си отидоха,
започнахме да убиваме
в тяхно име.

Ебаси шибаното човечество.
Ебаси животинските инстинкти.
Да убиваш зверски, хладнокръвно.
Да убиваш без да искаш.
Да убиваш след измъчване.
Ебаси хората.

Не знам как ни търпят боговете, честно.
Изглежда те са прекалено милостиви.
Ако бях Бог и всичко това се случваше,
щях да натисна бутонът
с надпис "Унищожение на тези
мизерници, които не уважават
всичко, което съм им дал
и предпочитат да се избиват,
нараняват, обиждат, пред това
да живеят и да оценяват,
че живеят в най-прекрасния
от всички светове."
Но не съм.
Аз съм просто един толераст
и това си е.
Мамка му и прасе.

13.11.2015

Няма коментари: